PortalHomeFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 SLIMMING : Natasha Undergarment

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
AngleShoppe
Admin
avatar

Posts : 32
Join date : 2008-07-29
Age : 39
Location : Labuan

PostSubject: SLIMMING : Natasha Undergarment   Sat Aug 16, 2008 3:55 am


Harga : RM180.00(2pcs)
Harga : RM228.00(3pcs)
Kos Penghantaran : WM - RM5.00 EM - RM8.00

Material : Seperti fabric stokin. Mencengkam badan dan selesa dipakai. Tidak mempunyai tulang besi.
Dipakai 8 jam sehari untuk dapatkan kesan yang baik. Amat sesuai dipakai oleh wanita yg ingin menguruskan badan dan juga wanita yg lepas bersalin.

Arrow Teknologi : FIR + Minus Ions + Chitosan
Arrow Fabrik : Anti-bakteria + Anti-gulung + Serap Peluh + Alih-udara
Arrow Rekaan : Mendakap + Menegakkan Dada + Membentuk Kontur Badan
Arrow Kelebihan : - Mengecilkan pinggang & paha
Arrow Mengempiskan perut
Arrow Melancarkan pengaliran darah
Arrow Meningkatkan kadar metabolisma
Arrow Membakar lemak & kalori berlebihan
Arrow Membantu penyingkiran toksin badan

Manfaat Pakaian Dalam Kesihatan & Pelangsing Badan Khas Natasha?
Arrow Memperbetulkan perjalanan darah dalam tubuh.
Arrow Meningkatkan kadar metabolisma.
Arrow Memperbetulkan dan memulihkan sistem pernafasan.
Arrow Mengelakkan pertumbuhan bakteria.
Arrow Mengeluarkan peluh asid.
Arrow Menggalakkan tumbesaran lebih teratur.
Arrow Mengekalkan kesegaran badan.
Arrow Mengurangkan kandungan air dalam darah.
Arrow Menghilangkan kesakitan pada tubuh badan atau tempat yang sakit.
Arrow Tidur lebih nyenyak.
Arrow Menghilangkan bau badan.
Arrow Menghilangkan kulat dan fungus.
Arrow Membersihkan udara dalam badan.
Arrow Mengekalkan kepanasan suhu badan.
Arrow Membetulkan sistem urat saraf.

Fungsi FIR dan Ion Minus Natasha? Dalam Mengatasi Masalah Kesihatan Moden
Arrow Menghilangkan beberapa jenis masalah kulit and alergi.
Arrow Mengekalkan kesegaran dan kecergasan.
Arrow Mengatasi sakit saraf di kepala dan muka.
Arrow Mencegah masalah tekanan darah.
Arrow Mencegah pertumbuhan sel tidak normal.
Arrow Menghilangkan masalah keputihan.
Arrow Mengatasi bau badan dan mulut.
Arrow Menghilangkan sembelit dan buasir.
Arrow Menghilangkan keletihan dan lesu.
Arrow Mengatasi kesakitan senggugut
Arrow Melancarkan kitaran haid.
Arrow Mengatasi masalah pundi kencing.
Arrow Mengatasi kesukaran tidur lena.
Arrow Memperbaiki ketidakseimbangan sistem saraf antonomi.
Arrow Menstabilkan fungsi organ dalam badan.

2 Pieces Basis (Free size)


3 Pieces Basis (Free size)


Apa itu Sinaran Inframerah Jauh (HR)?
Arrow Suatu spektrum cahaya matahari yang tidak kelihatan.
Arrow Kebolehan menembusi tisu manusia dengan cepat dan mudah.
Arrow Menghasilkan getaran semulajadi yang membawa banyak manfaat kepada badan.
Arrow "Sinaran Bio-Genetik" - Menggalakkan tumbesaran dan kesihatan sel hidup.

Bagaimana FIR Natasha™ Berfungsi?


Pemecahan Kelompok Molekul Air Badan


FAQ
Soalan : corset ni mula2 mmg ketat ke? lama2 pakai longgar sket kan? biasanya berapa lama amik ms nak longgar sket kalau pakai 5ari bekerja tiap minggu?
Jawapan : Normal tu.. memula memang corset, anda rasa ketat sket. cuba pakai 2 hari.. fabric akan mengembang sikit.. kalau rasa sendat dan rasa tak selesa sgt, boleh tukar.. pakai corset ni sebaiknya memang kena ketat sket..sebab fungsi dia pun utk membentuk badan kan.. kalau ambil saiz ngam ngam badan, nanti bila badan dah mula menyusut, cepat le longgar pulak..

Soalan : askum akak...so sy nak tanya, it's possible nak reduce my weight dengan memakai corsek? dan bila waktu terbaik utk memakai korsek ini?waktu keje or waktu mlm time tidur????
Jawapan : bila kita disiplin pakai corset, memang akan membantu kurangkan berat badan.. sebab kita tak boleh makan dalam kuantiti yg banyak.. nanti perut kita senak..secara tak langsung, pemakaian corset mendisiplinkan diri kita untuk makan dgn kuantiti yg sedikit.. sekaligus membantu kita dalam diet untuk kuruskan badan..bila kita disiplin pakai corset, memang akan membantu kurangkan berat badan.. sebab kita tak boleh makan dalam kuantiti yg banyak.. nanti perut kita senak..secara tak langsung, pemakaian corset mendisiplinkan diri kita untuk makan dgn kuantiti yg sedikit.. sekaligus membantu kita dalam diet untuk kuruskan badan.

Sebaiknya pakai Corset belah dalam Girdle di belah luar, terbalik dari gambar di atas, kerana :-
Arrow menghalang dari corset tu tertolak ke atas.
Arrow senang kalau nak ke tandas.

Cara mencuci
Arrow bancuh shampoo atau fabric wash hingga berbuih
Arrow 2 celupkan corset.. dan genyeh perlahan-lahan..
Arrow bilas hingga bersih
Arrow ambil tuala kering.. tekapkan pada korset tersebut.
Arrow jemur di bawah kipas.. jgn sidai bawah matahari.. kerana akan merosakkan FIR dalam fabric corset tersebut.


testimoni

Testimoni 1
Zila - Lunas, Kedah
Thanks kak....ari tu beli natasha undergarment..best la....la dah pakai hampir seminggu sebelum pakai guna be one slimming gel tu.....ada perubahan la kat saiz pinggang ni......nanti nak order lagi...bye

Testimoni 2
Testimoni terbaik adalah daripada Duta Produk Natasha™ iaitu penyanyi dan pelakon terkenal Malaysia Cik Ifa Raziah. Sebelum memakai Natasha berat beliau ialah 58kg tetapi selepas memakai Natasha™ selama sebulan, berat badan beliau telah

Sebelum = 58kg Selepas = 49kg

Testimoni 3

Sebelum = 120kg


Selepas = 60kg

Cik Rukiah
Sg. Buloh, Selangor
Saya mengalami masalah berat badan yang amat membimbangkan. Justeru itu, saya juga mengalami beberapa masalah dan kesakitan seperti selera makan yang berlebihan, kesakitan pada badan, susah untuk membuang air kecil dan juga angin berlebihan di dalam badan.
Tetapi dengan adanya pakaian pelangsing Natasha ini, masalah yang dihadapi oleh saya tidak lagi menghantui diri saya. Berat badan saya yang dulunya naik sehingga 120 kg kini menjadi 60 kg. Selera makan saya pun berkurangan dan juga masalah saya seperti susah membuang air kecil, kesakitan pada badan tidak lagi berlaku ke atas diri saya. Saya amat berterima kasih dengan adanya pakaian Natasha ini penjualan saya juga meningkat dan sambutan dari pelanggan juga amat menggalakkan. Terima kasih Natasha!

Testimoni 4

Sebelum = 82kg


Selepas = 56kg

Aznizan Othman
Bukit Tinggi, Klang
Sebelum ini, saya mengalami kesusahan membuang air besar, susah nak tidur, kesakitan semasa haid dan makan kurang berselera.
Selepas saya menjumpai produk Natasha, saya amat gembira kerana masalah saya dapat diatasi dalam masa tempoh 3 bulan. Kini berat badan saya kurang 3 kg dan pinggang 3 cm. Saya amat berbangga mendapat produk Natasha, ia dapat mengekalkan bentuk badan saya seperti anak dara dan sentiasa mendapat perhatian dari kawan-kawan, keluarga dan saudara-mara.

Testimoni 5
Cik Haslinda
Puchong, Selangor
Semasa saya mengandungkan anak pertama, oleh kerana naluri seorang ibu, saya makan tidak berhenti-henti untuk memastikan badan saya cukup nutrien supaya anak yang dilahirkan sihat dan sempurna. Akibatnya berat badan saya dari sebelum mengandung 51 kg naik sehingga 93 kg selepas saya bersalin. Selepas bersalin seminggu, rakan saya mengesyorkan pakaian pelangsing badan Natasha.
Pada awalnya saya tidak yakin dengan apa yang dikatakan dengan far Infra Red Ray ini, tetapi selepas 1 jam saya memakai, saya dapati saya ini bukan sahaja sendawa tak habis-habis tetapi kerap sahaja membuang angin. Buang air kecil hampir setiap setengah jam dan juga saya rasa kehangatan yang begitu selesa sehingga saya tidak mahu menanggalnya. Akibatnya suami saya tanpa pengetahuan saya membeli 2 set lagi kerana melihat saya hampir memakai 24 jam sehari. Selepas pantang, percaya tak? berat badan saya menurun mendadak sehingga 58 kg.

Testimoni 6
Akmalia Abd Karim
Senawang , Negeri Sembilan
Ketika saya mengandung, berat badan saya meningkat sehingga mencecah 82 kg. Saya berasa amat susah hati kerana saya bukan sahaja nampak hodoh tetapi ia juga menyusahkan. Pergerakan saya terbatas kerana tumit kaki dan tulang belakang sering sakit serta sukar membuang air kecil dan besar. Perkara ini berlarutan walaupun saya telah melahirkan anak.
Apabila diperkenalkan kepada Natasha, saya kerap membuang air kecil dan besar. Selepas 2 minggu sakit tulang belakang beransur lega dan selesa. Lemak-lemak dibahagian perut dan peha menjadi susut dan otot menjadi pejal. Selepas 6 bulan, berat badan saya menurun secara mendadak kepada 56 kg. Kini saya kelihatan menarik dengan bentuk tubuh yang diidamkan dan pinggang yang ramping setelah memakai Natasha.

Testimoni 7
Puan Nurhafizah
Port Klang, SelangorSyukurlah saya menemui Natasha, ianya dapat mengatasi masalah saya. Walaupun saya baru memakai dalam tempoh 3 bulan, saya berpuas hati dengan Natasaha. Berat badan saya menurun dari 60 kg ke 55 kg dan apabila saya mengenakan pakaian yang mengikut bentuk badan. Sekarang saya tidak segan silu lagi
Back to top Go down
View user profile http://angleshoppe.forumr.biz
 
SLIMMING : Natasha Undergarment
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Maddie and Joana Again? Amongst the Bad Parenthood, the Hazelnuts Liars and the alleged Dog’s Injustice
» Katrice Lee
» Natasha Coombs

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AngleShoppe.com :: Gerai :: Bunga Teratai :: Slimming-
Jump to: